Wednesday, September 17, 2014

Quilling-проект „Моята градинка“ - 2

Браво на мен. Успях да сътворя ново цветенце въпреки всички други задачи :) Добре де това не е точно цветенце, но отговаря на категорията за градинка. Представете си, че това е вашата градина и се грижите за нея. Естествено е освен цветя да отглеждате плодове и зеленчуци. Най-сладкото нещо е когато берете плодовете на собственият си труд. Днес ви представям точно това :). Една ръчно плетена кошница в която грижливо да слагате браните "провизии" и няколко в типичните за сезона цветове плодове и зеленчуци. Имаме зелка, няколко моркова, тиква, грозде и нещо, което прилича на домат или ябълка ? Не съм сигурна дали гроздето съответства на сезона, но просто ми хареса как стана и реших да го добавя и него. Надявам се да ви харесва как се е получило. Аз лично съм много доволна :)














За утре не обещавам, че ще успея, но ще дам най-доброто от себе си за да ви покажа още нещо. 
П.С. Много усмивки и дано сте си приготвили зимнинка ... :)

0 comments:

Post a Comment