Sunday, November 16, 2014

Quilling-проект „Моята градинка“-4

Поредно отсъствие от моя страна. Обичам блога си и обичам всичко, което правя и се занимавам. Това е причината като цяло да развивам идеите в главата си. Поради дългото ми отсъствие днес ще ви покажа цели три малки творения от проекта "градинката". Освен по цветята и останалите предмети, които ви показвам работя и по "сградата" в която ще бъдат поместени когато са готови. Бавно става защото постоянно се променят идеите в главата ми и при реализирането им например осъзнавам, че не ми харесва и започвам отново. Преди време бях питала една приятелка какво цвете би искала да види и нейният отговор беше - водна лилия. Успях да сътворя нещо подобно. Трудно е понякога да закрепиш елементите в различни позиции и да останат така залепени. Особено когато работиш с толкова малки частици.... Днес имаме едно езерце с водни лилии. Една стойка, която бях направила преди време и не бях сигурна какво ще сложа на нея. И една клетка с птиче, която ми хрумна снощи. Исках в градинката да има нещо изящно и красиво. Стига съм писала глупости оставям ви да ги видите и надявам се да им се зарадвате така както аз им се радвам :)























Хахахаха сега видях, че съм успяла да снимам и себе си сърдита, сънена и рошава. :)
Дано ви харесат бухалчета. Много усмивки и прегръдки в студените дни ви пожелавам. До нови срещи скоро надявам се :)








0 comments:

Post a Comment