Tuesday, September 16, 2014

Quilling-проект „Моята градинка“-1

Ето ме и мен с малко закъснение. Бях обещала да качвам по едно цвете всяка вечер, но имах други ангажименти и не успях. Не е толкова лесно да сътвориш тези красоти бързо. Отнема си доста време :) За това днес на куп ще ви покажа цели две. За да се реванширам.
Ето първото цветенце : Наричат го заешки ушички или нещо подобно... Принципно стеблата се правят от цветарска тел, но аз никъде не успях да си намеря. Или поне в никой цветарски магазин не ми продадоха, но използвах за целта клечки за зъби и ги обвих в хартия :) Според мен стана добре :)

  

Второто цвете всъщност е кактус :) 
Малко се е наклонил докато го хване лепилото и за това седи накриво. Вече изглежда много по-добре :) 

 Поздрави от мен и много целувки бухалчета :) До нови срещи.
П.С. Ще се опитам утре да кача ново цветенце за градинката :) Измислила съм още няколко кактуса, но не знам дали ще станат :) 

0 comments:

Post a Comment