Thursday, May 02, 2013

Той каза ...

Преди време той каза: Аз ще бъда твоя дом винаги, когато имаш нужда можеш да се прибереш.
Винаги ще бъда до теб, винаги ще те обичам.

След време каза : Ти си едно голямо дете, кога ще порастнеш ?  Никога не съм те лъгал, винаги съм ти казвал истината каквато е защото никой друг няма да го направи.

Сега той каза : Никога няма да намериш по-добър от мен.Разбра ли какво загуби, сега боли ли ?

Аз казвам сега: Никога не съм давала обещания, които не мога да изпълня. Никога не съм казвала силни думи, защото чувствата се сменят както сезоните. Колко пъти те молех да не казваш "Завинаги, винаги, никога" И сега с тези ти слова излиза, че си най-големият лъжец от всичките .....

Противно на очакваното съм добре, снощи летях в съня си, докоснах се до корените на живота и да може и да боли, но ще отмине с времето. Това, че си наранил едно отпреди ранено сърце не те прави нищо повече от едно непорастнало дете като мен. С играта, кой кого нарани доказа само пред себе си, всичко се върща, но на тези, които умишлено нараняват. Въпроса остава без отговор , кой  всъщност изгуби повече ?



0 comments:

Post a Comment