Monday, January 30, 2012

Ново попълнение към семейството.

Да се похваля с нова клавиатура съм. Вече и аз съм горд собственик на геймърска клавиатура и това е първата ми такава. Много съм доволна изключително мека, удобна е за писане. Още не съм изпробвала всичките и възможности, но и за това време. На 1-ви февруари чакам с нетърпение да пуснат новия сървър на Molten.wow Знам че сървъра ще върви чудесно и повечето от бъговете ще са отстранени още преди стартирането му. Тогава вече ще използвам клавиатурата ми на пълни обороти и ще се забавлявам още повече докато играя катаклизма. :) Ако се чудите какво се случи със старата ще ви кажа само, че не е летяла към някоя стена или нещо подобно. Просто аз съм леко непохватна и освен да се забивам в телефонни кабинки или в стъклените сприки в Центъра, умея и да разливам кола по клавиатури. Въпреки усилената ми реанимация тя не се върна към живота и седмица и малко изпозлвах виртуалната клавиатура от Windows-a ми. Понякога беше истинско мътчение много хора си мислеха, че им се сърдя и не искам да им пиша, но колкото и скилове на машинопис да имаш все пак е трудно. Да не забравя факта, че всички постове в този блог съм ги писала на виртуалната клавиатура и сега самата аз се чудя колко луда съм  да го направя. Радвам се че този кошмар приключи и вече имам ново бебче в семейството си. Но не всички са толкова доволни колкото аз. Моя приятел, който всъщност ми подари (купи) клавиатурата защото си имахме повод не остана особено доволен от избора ми. Но все пак на мен ми харесва достатъчно и не мисля, че заслужавам скъпа клавиатура или най-добрата на първо време. Аз съм от хората, които се радват на малко и за мен тази сладка придобивка е предостатъчна за да бъда щастлива и да искам да я покажа на целия свят......
Бях си харесала по-новия модел, но се оказа, че го няма и на мен не ми се чакаше да пристигне с поръчка. Въпреки всичко съм доволна. Най-важното нещо, което притежава е водоустойчивост и сега знам, че няма да и стане нищо ако я полея с поредната чаша кафе или кола. Искам да благодаря на моето съкровище, което винаги се грижи за мен и иска най-доброто. Искам да му кажа колко много го обичам, и колко се радвам, че е до мен и ми помага, когато имам нужда от помощ. Макар и да съм доста горделива и да не обичам да си признавам, че се нуждая от такава. Обичам те ! Ти си най-страхотното нещо, случвало се напоследък в живота ми и се надявам да бъдеш още дълго част от него. И сега искам да ви представя новия член на моето малко семейство. :)

А4Tech. X7 G800V Не знам дали точно това трябва да напиша .....

Ето и малко снимки и нейните функции. :)
Линк с подробна инофрмация.


2 comments:

  1. супер е тази, но не я пробвай с вода, моята така се скапа

    ReplyDelete
  2. Мерси за коментара и за съвета :) (bow)

    ReplyDelete