Wednesday, January 18, 2012

Ново начало или по-скоро да задраскаме ненужното.







Преди известно време изчезнах от интернет пространството. Това беше един сложен процес и многослоен да вметна. Имаше няколко причини за случилото се. Основните са, че имам повече задачи, повече социален живот и връзка, за която полагам големи усилия. Да кажем също така, че известно време нямах вдъхновение и до някъде се съобразявах какво ще публикувам за да не нараня някой в процеса. Но това е една дълга и тежка история. Да ви споделя, имах проблеми и с компютъра ми. Известно време бях с друг, после си взех нов, то и той реши, че не харесва 2 харда и така, много голям част от живота ми отиде на боклука. Да си призная не съжалявам. Напоследък с когото и да си говоря споменавам тази реплика, но явно засягат болезнени теми. В общи линии живота ми пое в друга посока и определено ме изненада. Приключих с приятелства, макар и по-скоро мен да ме зарязаха, преживях и други връзки и така. И половината ми живот си замина както снимков материал, така и всичките ми публикации в предишния ми блог, които мислех да поместя тук. И реших просто да започна на чисто нов бял лист да пиша чисто нови публикации и да забравя за всичко случило се до сега. Както споменах доста дълго време ми липсваше и вдъхновение, как само звучи. Брей какви велики творби пиша.....
Благодарение на един от най-близките ми приятели и скорошните ни разговори с него, моята муза се завърна за което искам да му благодаря. Той си знае кой е :)
Искам да благодаря и на моето съкровище, което ме подбутваше тактично да започна да пиша. Може би защото мрънках, че напоследък не се занимавам с нищо, което преди правех. Едно голямо благодаря и на теб, че ме подкрепяш и си до мен и ме караш да бъда себе си отново. Надявам се да преживея много хубави емоции, и да намеря нови приятели. Да ви кажа, не се оплаквам има достатъчно стойностни хора в живота ми, които са до мен и знам, че точно на тях мога да разчитам. Предполагам всичко е било за добро и е трябвало да се случи за да отделя нужното от ненужното. Ами такъв е живота просто, той сам ти показва кой от какво е направен и дали ще издържи на времето и спънките по пътя. Надявам се да не сте ме забравили и отново да следите блога ми с интерес и да ви хареса повече от преди :) 

Чао-чао от мен :)

0 comments:

Post a Comment