Saturday, December 30, 2017

Проект: Нов живот за кукли. Коледна вечеря в снимки.

Здравейте бухалчета. Честита Коледа !

С малко закъснение идва този пост в блога, но се наложи да посетим всички членове на нашето "малко-голямо" семейство. Напоследък прекарвам повече време зад обектива снимайки куклите, отколкото себе си и близките ми. Може би единствено Додо (кучето ми) има повече снимки и от куклите, но това са подробности. Да ви се похваля завърших един от проектите, за който си бях поставила цел да е преди началото на 2018г. Разруших старата двуетажна къща на куклите и построих ново жилище за тях. Малко студио-апартамент за по-лесно и удобно управление при разнасяне и снимане. Скоро ще ви покажа и снимки от студиото. Но все още сме на Коледна тематика за това ще ви покажа коледната вечеря на моите кукли.

Уточнение: почти всички мебели и декорации в студиото са правени от мен. Единствено кухненската част е с оригинални мебели за куклите. Къщата е изградена от рециклиран картон, "втора принтирана хартия", платовете са от ненужни вече дрехи и декорациите от намерени вкъщи предмети. 
Роклята на мацката е ушита ръчно от мен отново.
Снимките са правени с портретен обектив.
Надявам се да се насладите на снимките. 




































Ако имате желание може да ме последвате в Instagram  - @pessachinka 





Поздрави и целувки бухалчета. 

0 comments:

Post a Comment